ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


Новина про четверту хвилю Проекту ДТЕК "Енергоефективні школи: нова генерація" була приємною і неочікуваною. Ми відразу погодилися брати в ньому участь.


Коли починаєш щось нове, замислюєшся, для чого ти це робиш. Лише тепер, коли виконана більша частина роботи, я, вчителька, що разом із дітьми з головою поринула у проект, зрозуміла, чому таке рішення було безсумнівним.


На мою думку, це сталося тому, що:

  1. Це новий проект – он-лайн у школі.
  2. Проекти, що пропонує Інститут місцевого розвитку, – цікаві і захоплюючі. (Ми переконалися в цьому у 2014 році, коли брали участь у другій хвилі Проекту «Енергоефективні школи» і посіли перше місце серед київських шкіл);
  3. Проблема, яку піднімаємо у цьому проекті, є актуальною і важливою для України, тому що наша країна прямує до Європи;
  4. Мені самій було цікаво пізнати нове.
  5. Учні висловили щире (хоча спочатку не всі) бажання грати у «Розумний будинок». До речі, прізвище одного учня пілотного класу – Разумний Дмитро, і його участь у проекті навіть не обговорювалася. Він став учасником автоматично. Тим більше, що хлопець – відмінник!
  6. Колеги і адміністрація підтримали нас, а потім і вся шкільна громада.

А тепер я твердо переконана: головне, що ми отримали – практичні знання і навички в царині житлово-комунального господарства.


Я - доросла, і, вважаю, розумна людина, дізналася стільки нового і важливо необхідного. Раніше кожного місяця я заповнювала квитанції сплати житлово-комунальних послуг, не замислюючись, що входить, наприклад, до послуги «Утримання прибудинкової території», або як оформити субсидію і багато іншого. Стосовно ОСББ, я взагалі, говорячи мовою дітей, була «лузером», а тепер – просто «спец».

 

Особливо мене здивували мої учні. Протягом трьох місяців із натхненням та ентузіазмом вони подавали ідеї щодо практичних звітів, радилися, сперечалися, обговорювали. А як виважено і обачливо мої розумники витрачали у грі зароблені гроші. Вони стали справжньою командою. Ми організували прибирання пришкільної території, генеральне прибирання у класах, пошили з тканини еко-торбинки для походу у магазин, ініціювали окремий збір сміття. За проханням вчителів провели заняття з питань житлово-комунальних послуг; ходили по класах і ділилися набутими знаннями з учнями школи. Ми запланували на кінець травня відвідати батьківські збори і відповісти на всі запитання батьків на цю тему.


Я гадаю, що участь у проекті змінить наше життя. Наступного року ми плануємо поширювати проект на всю школу, оскільки наша ініціатива була підтримана.


Ми дуже вдячні нашому терплячому куратору Миколі Лисенко. Він спокійно, ввічливо, без роздратування відповідав на кожне незрозуміле питання, яких спочатку було дуже багато.


Проектом задоволені всі! Хай переможе сильніший! А Проекту жити далі і поширюватися Україною. Програма дистанційного навчання, розроблена фахівцями ІМР за сприяння компанії ДТЕК, дасть змогу учням інших шкіл, вчителям та батькам підвищити рівень своєї житлово-комунальної грамотності, стати відповідальними власниками і зробити свої будинки РОЗУМНИМИ – комфортними та енергоефективними!

 

article-new-pic-1 article-new--pic-2

                                                                         Пошив еко-торбинки для походу у магазин                                             Акція "Побілка дерев"

 

Відповідальна за впровадження Проекту ДТЕК "Енергоефективні школи: нова генерація" у школі I - III ступенів №285 м. Києва

вчитель хімії Шевченко Раїса