ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


Інститут місцевого розвитку презентував методологію моніторингу, перелік показників якості та інструментарій для автоматизованого моніторингу якості централізованого теплопостачання на семінарі для НКРЕКП і ліцензіатів "Моніторинг якості у сфері централізованого теплопостачання: методологія, інструментарій та напрями використання результатів" 1 листопада 2017 р. Презентовані продукти розроблено спільно з фахівцями НКРЕКП в рамках і за підтримки Проекту USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні".


Моніторинг якості комунальних послуг - систематична діяльність з планомірного та регулярного вимірювання з належним рівнем надійності визначеної системи показників (індикаторів) якості. Головною метою створення та впровадження спеціалізованої системи моніторингу якості комунальних послуг у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення є забезпечення на регулярній основі менеджменту НКРЕКП, підприємств - ліцензіатів та представників інших зацікавлених сторін – надійною та своєчасною інформацією щодо якості послуг та результативності заходів із її покращення.


Під час семінару було розглянуто нормативно-правову базу щодо моніторингу якості комунальних послуг в Україні, а саме: законодавче підґрунтя та повноваження органів влади різного рівня; нормативи/стандарти/норми щодо якості у сфері теплопостачання; досвід моніторингу в Україні, а також основні принципи організації та особливості формування інформаційного забезпечення моніторингу якості комунальних послуг.


Учасникам розповіли про цілі моніторингу на рівні підприємства і на рівні НКРЕКП, основні етапи моніторингу та особливості кожного етапу, а також обговорили організаційні питання щодо створення та запровадження моніторингу якості в системі НКРЕКП.
В рамках виконання завдань за Проектом USAID фахівці ІМР розробили підтриману НКРЕКП ієрархічну систему первинних, вторинних та узагальнюючих показників за трьома вимірами якості: комерційна якість, надійність, технічна якість. Показники розроблені окремо для сфери виробництва теплової енергії, транспортування теплової енергії та постачання теплової енергії.


Представники НКРЕКП представили слухачам основні принципи регулювання якості послуг, висвітлили досвід регулювання якості послуг регуляторами Болгарії, Словаччини, Польщі та закцентували увагу на практичних аспектах запровадження моніторингу якості послуг із теплопостачання. Зокрема, мова йшла про нові форми звітності, які наразі розробляються в НКРЕКП з тим, щоб забезпечити на регулярній основі збір інформації, необхідної для моніторингу у сфері теплопостачання.


Презентований інструментарій для автоматизованого моніторингу якості централізованого теплопостачання – програмне забезпечення у середовищі Excel "Автоматизований моніторинг якості у сфері централізованого теплопостачання", яке, як планується, буде використовуватися як на рівні НКРЕКП, так і на рівні підприємств-ліцензіатів. Учасникам семінару розповіли про особливості використання результатів моніторингу якості у сфері централізованого теплопостачання, у тому числі – за умов запровадження системи стимулюючого регулювання.


Семінар проведено спільно з Департаментом стратегічного розвитку та планування та Департаментом регулювання відносин у сфері теплопостачання НКРЕКП. Участь у семінарі взяли 45 осіб: представники органів місцевого самоврядування, НКРЕКП та підприємств-ліцензіатів НКРЕКП із 12 міст-партнерів Проекту USAID.

 

Про Проект USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні"

 

DSC 0841-1 DSC 0866-2 DSC 0905-3

 

DSC 0906-4 DSC 0918-5 DSC 0931-6