ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


У липні 2018 р. ІМР проведено перші три із 9-ти навчальних семінарів для представників КП "Київтеплоенерго" відповідно до погодженого з підприємством Плану навчальних семінарів на період липень - грудень 2018 в рамках реалізації Проекту USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні". Мета циклу семінарів - допомогти представникам підприємства отримати актуальні знання та сприяти професійному розвитку кваліфікованих кадрів.

 

Перший семінар на тему "Актуальні питання формування тарифів у сфері теплопостачання" було проведено 6 липня. Мета семінару - ознайомити учасників із вимогами до формування тарифів відповідно до Постанови КМУ №869 від 01.06.2011 р., а також із змінами, які мають бути внесені до Постанови №869 найближчим часом.

 

Основні питання семінару:

  • Останні новини законодавства з питань формування тарифів у сфері теплопостачання
  • Основні вимоги до формування тарифів відповідно до ПКМУ №869 щодо: корисного відпуску теплової енергії; втрат теплової енергії в мережах; витрат на ПЕР, оплату праці та ін.
  • Основні вимоги до формування тарифів відповідно до ПКМУ №869 щодо включення прибутку в тарифи на теплову енергію

 

11 липня пройшов другий семінар на тему "Актуальні зміни законодавства в сфері надання комунальних послуг". Учасників ознайомили із основними вимогами Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" і нового Закону України "Про житлово-комунальні послуги", зокрема, були розкриті такі питання:

  • Ідеологія, цілі та взаємозв'язок нових законодавчих актів, що були прийняті в галузі протягом останніх років
  • Основні принципи й поняття комерційного обліку комунальних послуг
  • Основні принципи розподілу обсягів спожитих комунальних послуг
  • Специфічні питання комерційного обліку та розподілу комунальних послуг
  • Строки й порядок встановлення вузлів комерційного та розподільного обліку
  • Можливі шляхи фінансування встановлення вузлів комерційного обліку
  • Основні принципи й поняття нового Закону України "Про житлово-комунальні послуги"
  • Порядок введення в дію зазначеного закону
  • Нова класифікація та новий зміст комунальних послуг за новим законом
  • Моделі організації договірних відносин щодо надання комунальних послуг
  • Порядок укладання і припинення договорів про надання комунальних послуг
  • підстави й порядок припинення (обмеження) надання комунальних послуг

Під час третього семінару на тему "Соціально-психологічні аспекти роботи зі споживачами" 19 липня увагу учасників було зосереджено на роботі зі споживачами, адже вона напряму впливає на формування іміджу підприємства, будує довіру або навпаки руйнує її. Це так само важливо як і модернізація теплових мереж і обладнання для надання якісних послуг населенню. Тобто, в роботі з споживачами, з клієнтами КП "Київтеплоенерго" дуже важливо розуміти й обирати підходи, які сприятимуть ефективному спілкуванню, ефективному діалогу.


Основні питання семінару:

  • Канали сприйняття інформації. Основна та репрезентативна системи людини
  • Вчимося розмовляти з партнером його мовою
  • Чому при спілкуванні виникають конфлікти
  • Технології ефективного спілкування зі споживачами
  • Ефективна комунікація зі споживачами
  • Тактика спілкування з конфліктними відвідувачами. Позбавляємося конфліктогенів спілкування
  • Спілкування по телефону

Загальна кількість учасників 3-х семінарів: 230 осіб.

 

KTE-sem-1 KTE-sem-2 KTE-sem-3

 

sem-KTE-1907-1 sem-KTE-1907-2 sem-KTE-1907-3

 

 

У серпні буде проведено один навчальний семінар для працівників підприємства для обговорення питань щодо формування іміджу підприємства, роботи зі споживачами як інструменту створення іміджу, проведення презентацій і публічних виступів, емоційної саморегуляції у стресових умовах.