ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


Давній партнер Інституту місцевого розвитку – Державне комунальне підприємство "Луцьктепло" у співпраці з консультантами ІМР активно впроваджує Проект ЄБРР "Централізоване теплопостачання у м. Луцьку. Програма корпоративного розвитку". У рамках Проекту консультантами ІМР було проведено дослідження щодо виявлення потреб у проведенні навчальних заходів та розроблено Навчальну програму для працівників ДКП "Луцьктепло", яку передбачається реалізувати впродовж листопада 2017 – березня 2018 рр.


Програмою передбачено проведення низки навчальних семінарів для представників різних підрозділів підприємства. Тематика навчальних заходів орієнтована на підвищення професійної компетенції та посилення інституційних можливостей працівників. Програмою навчальних заходів передбачено такі навчальні блоки:


Блок 1: Фінансово-економічні та облікові питання
Блок 2: Комерційні аспекти діяльності підприємства
Блок 3: Соціально-психологічні аспекти роботи зі споживачами. Технології ефективного спілкування.
Блок 4: Технічні, організаційні та економічні аспекти експлуатації ІТП, використання альтернативних видів палива

 

7-8 листопада 2017 р. відбувся семінар-тренінг "Соціально-психологічні аспекти роботи зі споживачами та технології ефективного спілкування". У роботі семінару взяли участь майже 30 учасників, в тому числі: директор, заступник директора, представники відділів: збуту; контролю за споживанням теплової енергії та якістю наданих послуг; юридичного; технічного розвитку та інвестиційної діяльності; управління персоналом; дільниці з повірки засобів обліку води тощо.

 

Під час семінару учасники дізналися про канали сприйняття інформації людиною, отримали уявлення про основну та репрезентативну системи особистості, щоб вміти розпізнати її ведучу модальність (візуальну, аудіальну, кінестетичну або раціонально-логічну) та побудувати ефективне спілкування відповідно до особливостей сприйняття. Викладення теми супроводжувалося практичною вправою.


Жвавий інтерес представників ДКП "Луцьктепло" викликали методи та прийоми ефективного спілкування, у т.ч. по телефону. Розглянуто роль активного слухання, невербальної та паравербальної інформації та вміння читати "між рядків" під час спілкування. Значну увагу приділено питанням запобігання та розв'язання конфліктів.


Важливим із погляду корпоративного розвитку підприємств є формування його позитивного іміджу. З учасниками обговорено стратегії формування іміджу та складові філософії підприємства: місію, бачення, кредо та принципи роботи, розроблення та слідування яким уможливлює налагодити відносини партнерства та взаєморозуміння із споживачами.


У рамках теми "Мистецтво презентації та публічного виступу" висвітлено законодавчі вимоги щодо інформування споживачів, принципи створення змісту та формату ефективної презентації, надано рекомендації щодо підвищення ефективності та подолання страху публічного виступу.


Остання тема семінару стосувалася синдрому вигорання та стресу, які властиві тим, хто за своїми функціональними обов'язками мають спілкуватися з іншими людьми. Проведено тестування учасників на стресостійкість, виконано вправу з визначення стресорів у роботі працівників підприємства (одним із головних стресорів визначено агресивність споживачів під час спілкування з ними). Надано рекомендації щодо вироблення навичок саморегуляції у стресових умовах.


Керівництво ДКП "Луцьтепло" розуміє значущість системної та адресної роботи із споживачами. На підприємстві запроваджено посаду прес-секретаря, що сприятиме підвищенню ефективності інформаційно-роз'яснювальної роботи із громадськістю.

 

Комерційні аспекти діяльності підприємства були розглянуті 14 листопада 2017 р. під час практичного семінару на тему "Збут послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води". У заході взяли участь 17 осіб: представники відділу збуту, юридичного відділу, відділу контролю за споживанням теплової енергії і якістю наданих послуг та дільниці з повірки засобів обліку.

 

Розглянуто такі форми та методи роботи зі збуту послуг:

  • облік споживачів – абонентів підприємства та облік споживання послуг
  • розрахунки за послуги теплопостачання на основі комерційного обліку
  • оцінка комерційних втрат та заходи з їхнього скорочення
  • організація служби збуту та форми роботи зі споживачами
  • соціальний захист споживачів, пільги та субсидії
  • розробка плану заходів зі збільшення обсягів реалізації, зменшення втрат
  • інформаційно-аналітичне та програмне забезпечення діяльності із збуту послуг.

Окрім того, консультанти ІМР ознайомили учасників семінару зі змінами в законодавстві, які матимуть суттєвий вплив на роботу зі збуту послуг, а саме:

  • Закон України "Про житлово-комунальні послуги"
  • Закон України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання"
  • Зміни до "Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" (Постанова КМУ № 633 від 18.08.2017 року)

У грудні 2017 року заплановано проведення двох навчальних заходів:

  1. У період з 6 по 8 грудня семінар на тему "Правила організації обліку та звітності за ліцензованими видами діяльності у сфері теплопостачання. Облікова політика підприємства".
  2. 14 грудня семінар на тему "Договірні відносини зі споживачами. Претензійно-позовна робота".

У лютому 2018 р. пройдуть навчальні заходи в рамках тематичного блоку "Технічні, організаційні та економічні аспекти експлуатації індивідуальних теплових пунктів та використання альтернативних джерел енергії".


Слідкуйте за новинами Проекту!